niedziela, 19 października 2014

Trochę czerwonego, trochę niebieskiego

Dzień dobry.
Startuję jak na razie z tylko dwoma szablonami, gdyż w tygodniu nie było czasu i siły na nic więcej + we wtorek (akurat dzień wolny) uziemiła mnie gorączka i zatkane zatoki. Szablony rzecz jasna są wolne. Nie wymagam od Was żadnych haseł, czytania regulaminów czy coś. Po prostu napiszcie mi, co pobieracie w odpowiedniej zakładce i gdzieś tam w szablonie/linkach zaznaczcie, że macie go ode mnie. Tak, ma to na celu reklamę, bo ja dopiero zaczynam, zrozumcie :P.
Nie wiem, czy mam wam wstawiać jakieś piosenki do posłuchania, czy coś, jak to na innych szabloniarniach... Pomyślę nad tym.
Nie przedłużając:
Szablon: Blue Bird (nr 1, yay! Pierwszy szablon i do tego z Nightwingiem, którego jak na razie nie widziałam na żadnej szabloniarni. Jestem z siebie dumna)
Dodany: 19 października 2014, wersja 2.0: 02 maja 2016
Kategorie: Nightwing, DC, niebieski, ciemny, szablon + nagłówek
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)

Szablon: Czerwony Kapturek (nr 2)
Dodany: 19 października 2014 
Kategorie: Czerwony Kapturek, baśnie, czerwony, szablon + nagłówek
 (aby powiększyć, kliknij na obrazek)

Z obu jestem dosyć zadowolona. Pamiętajcie, że długość kolumny z gadżetami będzie różna w obu szablonach, tak więc radzę nie nawalać Kapturkowi wszystkiego, co popadnie, bo wam po prostu zasłoni treść posta. Bum.
Ja na razie się żegnam, muszę zakuwać na chemię i polski. Do zobaczenia niedługo :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc