wtorek, 15 marca 2016

6 miesięcy samych cudów

Witam was wszystkich w tym jakże wspaniałym dniu!
Dzisiejsza data jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ dziś mija równe pół roku mojego związku z kimś naprawdę wyjątkowym. Z tej okazji wrzucam szablon z Ren i Conanem z anime Detective Conan, które poznałam właśnie dzięki mojemu chłopakowi.
Szablon: Best Friend (nr 28)
Dodany: 15 marca 2016 r
Ważne informacje: szablon prawokolumnowy, nagłówek jest dołączony do paczki i trzeba go wgrać samodzielnie, szablon nieruchomy. 
Kategorie: czarny, niebieski, dwukolorowe, Detective Conan, Ran, Conan, szablon + nagłówek, nieruchomy szablon, rozwijalne gadżety, proste
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
Odnalazł się także mój dawno zgubiony szablon z Avril, yay :D!
Szablon: Hello Kitty (nr 29)
Dodany: 15 marca 2016 r
Ważne informacje: nagłówek wgrany w szablon
Kategorie: różowy, niebieski, Avril Lavinge, czarny, trójkolorowy, szablon
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
Życzę wam wszystkim miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Mimo całej mojej sympatii dla kotów moim faworytem jest tu jedyneczka. ;3 Fajny, przemyślany szablon. Drugi moim zdaniem troszkę zbyt pstrokaty. I ten szary ni cholerę mi do różowego i czarnego nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, Hello Kitty był zrobiony gdzieś w czerwcu ubiegłego roku, ale go zgubiłam i dopiero teraz odnalazłam. Kiedyś za nim szalałam, teraz mam go za tak nijaki, jak tylko się da. I tak postanowiłam go wrzucić, może komuś się spodoba?

      Z jedynki jestem niesamowicie dumna, jak prawie z żadnego innego szablonu ^.^

      Usuń

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc