czwartek, 3 marca 2016

Powoli dobijamy do 10. Krowia Łatka #7


Tak, otworzyłyśmy od nowa rekrutację.
Tak, dwa czy trzy dni temu dodałam szablon. Zajrzyjcie post niżej.
Tak, przyszłam trochę poględzić i coś wam wszystkim zaproponować.
Rozmawiałam z Ally i wpadłyśmy na pomysł, by zorganizować międzyblogowy miesiąc tematyczny. Byłoby to coś w rodzaju tego, co kiedyś organizował Katalog Graficzny, tylko na mniejszą skalę, temat byłby uzgadniany ze wszystkimi uczestnikami i nie mam zielonego pojęcia, co dalej. Ogółem pomysł dopiero się narodził i wszystko jest jeszcze do dogadania, jeśli ktoś byłby zainteresowany.
Nowości: Dzięki instrukcji Zielonego Kociaka (za którą serdecznie dziękujemy. Ogółem zajrzyjcie na jaj MRUwisko, ja się zakochałam od pierwszego wejrzenia i na pewno będę tam często zaglądać) pojawiła się na blogu oraz w galerii wyszukiwarka. W galerii powoli rozwija się również dział z instrukcjami.
Hm. Miało być długo, a wyszło w miarę krótko i na temat. To do mnie niepodobne.

Edit: *wali głową w stół* Okej, musicie mi wybaczyć, ale okazało się, że hosting usunął mi wszystkie szablony oprócz ostatnio dodanego Madness. Ugh. Przez jakiś czas będę je wszystkie uzupełniać, więc nie dziwcie się, jeśli czegoś nie będzie szło pobrać. Serdecznie was za to przepraszam.

Edit 2: Szablony na tym blogu zostały już naprawione i można je spokojnie pobierać, a galerią będę się musiała zająć.

5 komentarzy:

  1. Blog został dodany do spisu! ;)
    Jednakże do zakładki "Polecane" dostałam się przez zmianę adresu, bo nigdzie nie mogłam znaleźć linku... Jestem ślepa? ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope, geniusz Cookie chciała dzisiaj podrasować tą zakładkę i na chwilę ją wyłączyła, po czym zapomniała włączyć x.x Zaraz się tym zajmę.

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że moja Szukajka się przydała. ;D Trzymam kciuki za rozwój tego bloga, bo niemal od początku skrycie go obserwuję. ;>

    Co do miesiąca tematycznego - Panda chętnie się przyłączy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydała się i to nawet nie masz pojęcia, jak bardzo, jeszcze raz wielkie dzięki za instrukcję :) Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że cię nie zawiedziemy, bo wiadomo, czasu coraz mniej, coraz więcej spraw na głowie, a matury się zbliżają. Ogółem plan jest taki że Szabloniarnia w Łatki na pewno będzie działała do moich matur, a potem się zobaczy, czy ją zamknę, czy komuś przekażę.

      To cudownie ^^. Na razie planujemy całą akcję w okolicach wakacji, więc na razie możemy bez pośpiechu obgadać szczegóły :).

      Usuń
    2. Zapraszam w takim razie do kontaktu na maila: panda.designs01@gmail.com :)

      Usuń

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc