wtorek, 26 lipca 2016

Kotów nigdy dość

Szablon: Everybody wants to be a cat (nr 39b)
Dodany: 26 lipca 2016
Ważne informacje: baza to Czarna Rewelacja, gadżety należy wrzucić do stopki; w miejscu napisu "Everybody wants to be a cat" będzie wyświetlała się nazwa twojego bloga; nagłówek przewija się wraz z treścią bloga.
Kategorie: nieruchomy szablon, zielony, czarny, biały, trójkolorowy, kot
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
Już tłumaczę: w niedzielę moja siostra miała ślub, na poniedziałek zaplanowano poprawiny, więc jak można się domyślić, dziś nie jestem zbyt żywa. Czym różni się ten szablon od poprzedniego? Posty przewijają się niezależnie od reszty, więc cały blog ma stałą wysokość; ciemne tło zostało rozszerzone na całą kolumnę, zmieniłam wygląd menu, dodałam i przerobiłam scrollbary. Ja idę w dalszym ciągu umierać, a wy się tym bawcie. 

2 komentarze:

  1. Świetny ten szablon! I ten kjut kotek *-*
    Ściskam cieplutko! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i odściskuję razem z kotkiem :D

      Usuń

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc