sobota, 29 listopada 2014

Miesiąc Tematyczny

(Tytuł oryginalny notki: Są tytuły po angielsku i hiszpańsku, to czemu by nie cyrylicą? Привет!)

Witam panów, witam panie, czas na wielkie szablonobranie!
A tak ze spraw ważniejszych: biorę udział w Miesiącu Tematycznym na Katalogu i w tej właśnie notce wrzucam moje prace. Dodatkowo stwierdziłam, że zobaczę, jak będzie wyglądała praca na zamówienie, stąd zakładka "zamówienia". Na razie przyjmę tylko jedno, tak na początek. Boru, ale mi bloggera tnie.

Szablon: Made To Glow (nr 7)
Dodany: 23 listopada 2014
Kategorie: szablon, Miesiąc Tematyczny, jasne, różowy, łagodne kolory
Ważniejsze informacje: prawokolumnowy, zdjęcie należą do LetzteSchatten (w szablonie proszę uwzględnić tę informację oraz podrzucić link do jej dA, inaczej będę zmuszona usunąć szablon. Niewiele to miejsca zajmuje, nie gryzie, estetyki nie rujnuje, a autorka zadowolona i wszyscy szczęśliwi). Nagłówek wgrany w szablon.
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)
Szablon: Take The Pain Away (nr 8)
Dodany: 23 listopada 2014
Kategorie: szablon, Miesiąc Tematyczny, trójkolorowy, biały, czarny, beżowy, pary
Ważniejsze informacje: dwukolumnowy, nagłówek wgrany w szablon, kolumny ruchome, zdjęcia należą do Mirish (i tak, jak w przypadku poprzedniego szablonu, proszę umieścić informację o autorce zdjęć).
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)


Szablon: Girls From Outer Space (nr 9)
Dodany: 23 listopada 2014
Kategorie: szablon, Miesiąc Tematyczny, jasne, trójkolorowy, biały, beżowy, czarny, homoseksualizm, pary
Ważniejsze informacje: prawokolumnowy, napis "She's made of outer space" ruchomy, nagłówek wgrany w szablon, zdjęcie należy do Random-Acts (i tu znów proszę o umieszczenie informacji o autorze zdjęcia). Nie próbujcie mi wmawiać, że tu nie ma miłości. Jest, a to, że ktoś jej nie uznaje za prawdziwą miłość, tylko czyiś wybryk... cóż, nie mój problem.
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)
Szablon: Love is love (nr 10)
Sosany: 29 listopada 2014
Kategorie: szablon, Miesiąc Tematyczny, niebieski, biały, pary
Ważniejsze informacje: dwukolumnowy,  nagłówek wgrany w szablon. Zdjęcie 1 pary wykonała LienSkullova , zdjęcie 2 - Random-Acts, a do trzeciej zgubiłam gdzieś link. Rzecz jasna, proszę o uwzględnienie autorów zdjęć.

(kliknij na obrazek, aby powiększyć)

Mało, bo mało, ale za to dobrze zrobione :D. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu.
До свидания!

4 komentarze:

  1. Hej Hej :) Właśnie tutaj trafiłam i na wstępie powiem, że blog jest bardzo ciekawy,hah, Świetny pomysł na nazwę itp :) Co do prac to robisz bardzo fajne szablony - pomysłowe, ciekawe. Najlepszy według mnie jest ten z kociakiem :* Popracowałabym trochę nad grafiką i czcionkami na nagłówkach ale poza tym wszystko bardzo mi się podoba - szacun na szabloniki jeszcze raz.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz i miłe słowa :) Swoją drogą, to kociak pojawia się prawie we wszystkich szablonach na tym blogu.

      Usuń
  2. Najbardziej z tych wszystkich szablonów podoba mi się ten różowy Take The Pain Away. Bardzo ładne robisz szablony :) A w ogóle w jakim programie je tworzysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Take The Pain Away to ten czarno-białawy. Mówisz o Made To Glow ;) Nagłówki robię w GIMPie, a szablony tu, na blogspocie.

      Usuń

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc