poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świątecznie i urodzinowo razem z Raven, bo dlaczego by nie?

Witam państwa serdecznie!
Z chwilą, gdy ten post zostanie opublikowany, ja prawdopodobnie będę ubierać choinkę. Na dziś mam trzy szablony. Notka specjalnie pojawia się 22.12, bo:

  • tak
  • idą święta
  • są moje urodziny (najważniejszy powód do świętowania, nie?)

Zaczniemy od Raven. Kojarzy tu ktoś może Młodych Tytanów? Robina (tak, ten od Batmana), Gwiazdkę, może Bestię? Jeśli nie oglądaliście kreskówki: żałujcie. Jeśli nie widzieliście Teen Titans Go! (lub Młodzi Tytani Akcja), to też żałujcie i szybko nadrabiajcie zaległości. Odcinki możecie znaleźć tutaj: klik! O, i od razu obczajcie NightWatch.
Uwierzcie mi, warto. Chociażby i dla Raven, z którą to mam dwa szablony.

Szablon: I do believe in white magic (nr 11)
Dodany: 21 grudnia 2014
Kategorie: szablon, błękit, jasne, niebieski, łagodne kolory, DC, Raven, magiczne
Ważniejsze informacje: prawokolumnowy, nagłówek wgrany w szablon.
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)

Szablon: I do believe in dark magic (nr 12)
Dodany: 21 grudnia 2014
Kategorie: szablon, fiolet, ciemne, DC, Raven, magiczne
Ważniejsze informacje: prawokolumnowy, nagłówek wgrany w szablon.
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)

Szablon: Turn On The Lights (nr 13)
Dodany: 21 grudnia 2014
Kategorie: szablon, świąteczne, czerwone
Ważniejsze informacje: dwukolumnowy, nagłówek wgrany w szablon, nagłówek to gif.
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)

Dodatkowo mam dla Was wszystkich niespodziankę: gdzieś na Łatkowie czai się hasło do Świątecznej Paczki. Będzie w niej można znaleźć takie cuda jak banner "Official Nightwing Fan", zimowe stocki, Matta Smitha, kilka modelek i inne cuda na kiju. Taki misz masz tego, co do tej pory zrobiłam/znalazłam, a nie opublikowałam/skorzystałam. Może się odrobinkę ściągać, bo są dwie tapety o dość sporej rozdzielczości, i no... ten tego. Szukajcie hasła!
(pobierz)

Pewnie nie będziemy się już widzieć w tym roku, więc życzę Wam spokojnych, wesołych, rodzinnych i pełnych dobrego jedzenia świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich Waszych marzeń!
Do zobaczenia w 2015!
~ Solenizantka.

2 komentarze:

  1. Spędziłam weekend na grze w Injustice na X-boxie Raven, więc dość fajnie zobaczyć taki szablon. :D
    Ogólnie jestem fanką komiksów i choć wolę Marvela od DC to... I tak miłe zaskoczenie. :)
    Udana notka, fajny blog.
    Cieszę się, że tu trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne ma ataki specjalne, ale mimo wszystko Nightwingiem według mnie lepiej się steruje.
      Dzięki, wpadaj częściej ;)

      Usuń

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc