poniedziałek, 13 lipca 2015

Prawa fizyki mogą mi naskoczyć

Dziś krótko i bardzo, bardzo leniwie, bo nie chciało mi się nawet pakować szablonu razem z instrukcją. Może kiedyś to nadrobię. Zasady przy pobieraniu takie same, jak zawsze.
Szczerze powiedziawszy to i tak cud, że siadłam do tego szablonu. Wiecie, wakacje potrafią rozleniwić, więc po całym dniu opierdzielania się pisania scenariusza do komiksu i masy miniaturek z Tytankami-seksoholiczkami człowiek już nie bardzo ma siłę na cokolwiek ;). Zwłaszcza, że mam na głowie teraz czwórkę kociąt (podziękujmy mojej kochanej kocicy za ten cudny dar z żyletkami zamiast pazurów), których po prostu nie idzie ogarnąć. Mniam.
Nie przedłużając:

Szablon: Miss America (nr 23)
Dodany: 13 lipca 2015
Ważne informacje: Nagłówek wgrany w szablon. By cały szablon się nie zepsuł, gadżety inne niż menu należy umieszczać pod postami.
Kategorie: szablon, dwukolorowe, biały, niebieski, America Chavez, Miss America, Marvel, kolumna pod postami
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)

Gdyby kogoś interesował sam nagłówek, to proszę bardzo:
(kliknij, by powiększyć)

Update: Mamy mały problem z menu w galerii (czyt. Cookie przyszła i wszystko spartoliła). Na dniach raczej to naprawię.

2 komentarze:

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc