wtorek, 12 kwietnia 2016

W dalszym ciągu wiosennie

Chciałam na początek walnąć jakąś sygnaturkę, ale jak zwykle nie wyszło. Całe życie pod górkę.
Jak się macie w ten piękny, wtorkowy dzień? Wiosna zaczyna się coraz bardziej budzić do życia, co mnie bardzo cieszy. Nienawidzę okresu przesilenia wiosennego, bo jako meteopata cierpię wtedy podwójnie. Ach, te wahania pogody, mniam.
Z okazji wtorku/nowego dnia/zbliżających się wielkimi krokami matur (niepotrzebne skreślić) mam dla was bardzo wiosenny szablon. Trochę się nad nim męczyłam, ale warto było. Od razu ostrzegam, że jeśli nie poustawiacie wszystkiego kropka w kropkę tak, jak podaje instrukcja, to wam się wszystko rozjedzie.
Szablon: Pretty Little Birs (nr 32)
Dodany: 12 kwietnia 2016
Ważne informacje: Nagłówek wgrany w szablon, nieruchomy; baza to Czarna Rewelacja, lewokolumnowy; stopka podzielona na trzy części. By wszystko poprawnie działało, w lewej kolumnie należy umieścić kod HTML (menu), a wszystkie inne gadżety umieścić w stopce; nie usuwać źródeł; czcionka w tytule bloga nie uznaje polskich znaków.
Kategorie: szablon, lewokolumnowy, nieruchomy szablon, wiosenne, zielony, różowy, brązowy, jasne, menu w HTML, trójkolorowy, kolumna pod postami, łagodne kolory
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
Mam w sumie do was wszystkich pytanie: macie może jakieś propozycje dotyczące instrukcji? Bo sama chętnie bym coś napisała, a nie mam pojęcia, co mogłoby się wam przydać. Dajcie znać w komentarzach i podrzućcie pomysły, a coś się z tego na pewno wybierze :) Tymczasem trzymajcie się i do następnego wtorku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc