wtorek, 19 kwietnia 2016

Ten szablon kojarzy mi się z...

...piosenką Lacey Sturm - You're Not Alone. Pewnie przez kolorystykę, bo na bank nie przez tekst.
Tak, mam dla was szablon z poprzedniej notki, tylko w innej kolorystyce, gdyby ktoś nie lubił zieleni i różu.
Szablon: Blue Pretty Little Bird (nr 33)
Dodany: 19 kwietnia 2016
Ważne informacje: Nagłówek wgrany w szablon, nieruchomy; baza to Czarna Rewelacja, lewokolumnowy; stopka podzielona na trzy części. By wszystko poprawnie działało, w lewej kolumnie należy umieścić kod HTML (menu), a wszystkie inne gadżety umieścić w stopce; nie usuwać źródeł; czcionka w tytule bloga nie uznaje polskich znaków.
Kategorie: szablon, lewokolumnowy, nieruchomy szablon, wiosenne, niebieski, beżowy, brązowy, jasne, menu w HTML, trójkolorowy, kolumna pod postami, łagodne kolory
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)
(pobierz)
 Od razu mówię, że nie obiecuję notki za tydzień. Chłopak do mnie przyjeżdża, a że ostatnio widzieliśmy się bardzo dawno temu, to mam lepsze rzeczy, niż klepanie kodów :P. Jeśli uda mi się coś zrobić wcześniej, to wrzucę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc