wtorek, 3 maja 2016

Hura, hura, jutro matura!

Niestety, ja mam do tego wydarzenia jeszcze rok, za to już teraz mogę życzyć powodzenia wszystkim maturzystom. Dacie radę, krówki :D.
Tak jak zapowiadałam, powracam w tym tygodniu z kolejnym szablonem. Panie i panowie, przed wami Lacey Strum!
Szablon: Run to you (nr 34)
Dodany: 24 kwietnia 2016
Ważne informacje: Nagłówek wgrany w szablon, baza to Czarna Rewelacja, stopka podzielona na dwie części; belka porusza się wraz z blogiem; opcjonalnie można dodać wyszukiwarkę i przycisk "powrót"
Kategorie: szablon, niebieski, czarny, biały, jasne, trójkolorowy, kolumna pod postami, jasny, Lacey Strum
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
 Taka ciekawostka: ten szablon zrobiłam już jakiś czas temu, ale dodaję go dopiero teraz, gdyż cały czas się wahałam, czy by nie wrzucić go jako nowy szablon główny na Łatkach. Przyznajcie sami, przydałby się powiew świeżości, nasz szablon główny już wisi jakiś czas i chyba każdemu zdążył się znudzić. Zobaczymy, co się da z tym wykombinować.
Cóż, pozostaje mi tylko życzyć wam miłego dnia :) do następnego wtorku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc