poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Krowia Łatka #8

Zamiast szablonów i rzeczy do pobrania macie moje gadanie. Tak, jak przewidywałam, nie mam kompletnie czasu na cokolwiek w tym tygodniu, za to od przyszłego już powracam z szablonem (a jeśli mi się uda, to nawet z całą serią w następnych tygodniach, zobaczymy, co z tego wyjdzie).
Z ogłoszeń parafialnych:

  1.  Ciągle czekamy na zgłoszenia do pseudoMiesiąca Tematycznego! Jak na razie chęć uczestnictwa wyraziły dziewczyny z Panda Graphics, chociaż niespodziewanie urwał nam się kontakt. Jeśli któraś z was to czyta, dziewczyny, to odpowiedzcie mi na maila ;).
  2. Ciągle mamy otwarty nabór, jakby się komuś nudziło i chciał się do nas przyłączyć.
  3. Only Dream zbiera sobie prace do swojej pierwszej notki. Z tego, co widziałam, to naprawdę warto będzie poczekać.
  4. Co z Ally? Nie wiem, co z Ally, oprócz tego, że założyła nowego bloga (All of me) i teraz głównie nim się zajmuje. 
  5. Swoją drogą, może ktoś chciałby zagłosować na Łatki w rankingu Katalogu Graficznego?
Tyle? Chyba tyle. Jeśli ktoś by mnie potrzebował, to najprędzej idzie mnie złapać na gg (zajrzyjcie do zakładki "ekipa"). Bawcie się dobrze, drogie krówki, a ja pędzę romansować z wypracowaniami z historii o wojnie trzydziestoletniej i z moim kochanym kotem :) do zobaczenia za tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc