środa, 4 maja 2016

i am my own demon

Siemanko! PRZEPRASZAM BARDZO! Wiem, nie było mnie, choć obiecałam, że zacznę wstawiać więcej. ;-; Tak się stało, że założyłam nowego bloga, skupiłam się na nim, na swoim prywatnym blogu i na Pandzie. Jednak wróciłam z nowym szablonem. Miał być wcześniej, ale Blogger mnie nienawidzi i musiałam się namęczyć, żeby dopisać kod do nagłówka.
Jeszcze chciałabym dodać, że będę tu wpadała z samymi minimalistycznymi szablonami.
Jeśli macie to przyjmę jedno zamówieni :)

Szablon: Tokyo Ghoul (nr 35)
Dodany: 04 maja 2016
Ważne informacje: W prawej kolumnie (w takie kolejności w jakiej podam) ma znajdować się tylko i wyłącznie: strony, tekst oraz statystyka. Inne gadżety nie są "opisane" w CSS, więc jeśli coś innego dodacie, może się to źle wyświetlać.
Kategorie: szablon, czerwony, minimalistyczny, ciemny, prawokolumnowy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc