wtorek, 10 maja 2016

Odkurzamy stare kąty

Na tym blogu można było znaleźć przez pewien czas przebrzydły szablon z Nightwingiem, który od początku nawet mi się nie podobał, no ale był moją pierwszą dzieciną. Dziś nadeszła zmiana. Od 10 maja, od godziny 10 (tak, ja tak specjalnie) do pobrania dostępna jest nowa wersja tamtego szablonu:
By go pobrać, wystarczy przeskoczyć do tej notki: klik!

A z nowości mam jeszcze dla was jeden szablon w dosyć słonecznej kolorystyce.
Szablon: Dandelion (nr 36)
Dodany: 2 maja 2016
Ważne informacje: baza to Czarna Rewelacja, stopka podzielona na dwie części; czcionka w nagłówku zawiera polskie znaki, brak nagłówka
Kategorie: szablon, jasne, kolumna pod postami, jasny, dandelion, dmuchawiec, słoneczne, żółty
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
(Btw, nie ma to jak nasza logika: przez dwa czy trzy miesiące nic się nie pojawiało, potem zaczęłam coś wrzucać raz na tydzień, a tu nagle 3 różne notki od trzech różnych dziewczyn w zeszłym tygodniu w przeciągu dwóch dni. Jesteśmy wybitne :D.
BTW 2. Polecam przymierzanie sukien ślubnych, kiedy jest się tylko druhną, zabawa że hej :D!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc