czwartek, 16 czerwca 2016

Niech ktoś to liczy za mnie. Krowia Łatka #9

Melanie zawsze spoko. Można pobierać.
Zbliżają się wakacje! *dziki taniec radości*
Równy miesiąc opierniczania się, a ja mam za sobą zrobiony dokładnie jeden szablon. W takim tempie może coś do matur jeszcze wrzucę. Miałyśmy robić z dziewczynami Miesiąc Tematyczny, miała być notka tematyczna... zobaczymy, jak to wyjdzie, ja na razie nic nie obiecuję, bo wyjdzie jak zwykle.
Jak już mówiłam, nie wrócę przed lipcem (bom leń), a na wakacjach raczej nie będę też zbyt aktywna, bo albo pójdę do pracy, albo będę cały dzień leżeć na łóżku i radośnie sobie gnić. 
Trochę mnie nie było i jeszcze trochę mnie nie będzie ze względu na zamknięcie ulubionej gry mojego dzieciństwa (tak, mocno przeżywam takie rzeczy), co skutkuje tym, że całymi dniami pykam w mini gierki, jakie mi jeszcze zostały; zbliżają się też kolejne odwiedziny mojego chłopaka, co oznacza kolejny tydzień, w którym nawet rodzice będą mieli problem z zobaczeniem mnie. Poza tym mam na głowie 4 małe kociaki i jedną kocicę, a że młode nauczyły się chodzić, to teraz biegam i zabieram je z niebezpiecznych miejsc. 
Zastanawiam się nad kolejną zmianą szablonu głównego, bo mogę. Hah, przez pierwszy rok działalności tej szabloniarni miałam tylko jeden szablon, a teraz wyjdzie 3 różne w przeciągu miesiąca/dwóch. 
A tak w ogóle, to chciałam wszystkim polecić zespół Slaves, bo są cudowni. Klik!
Hm, z ogłoszeń parafialnych to chyba tyle. Dotrwajcie do końca szkoły/sesji/czerwca, krówki moje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc