wtorek, 5 lipca 2016

Pożegnanie z honorami

Nie, spokojnie, nie chodzi o odejście z szabloniarni, chociaż ostrzegam, że w czasie wakacji pewnie będzie tu wiało nudą (no umówmy się, nie da się jednocześnie jeść truskawek i tego typu rzeczy i klepać w CSSa). Żegnamy dzisiaj honorowo moją ulubioną grę dzieciństwa, Panfu. Czat nie działał od 3 lat, gra od tego roku, pod koniec maja wyłączono ogółem na 6 dni ich stronę internetową, było wesoło. Gra jak nie działa, tak nie działa, a mnie to tak poruszyło, gdy się o tym dowiedziałam, że a) popłakałam się i b) zrobiłam z tej okazji szablon. Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy, ja idę umierać z okazji wysokich temperatur.
Szablon: Panfu (nr 38)
Dodany: 7 lipca 2016
Ważne informacje: baza to Czarna Rewelacja, gadżety należy wrzucić do stopki; w miejscu napisu "Panfu" będzie wyświetlała się nazwa twojego bloga
Kategorie: szablon, zielony, czarny, Panfu, gry
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
 No, to wy się bawcie, a ja idę umierać od nadmiaru wysokich temperatur.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc