czwartek, 13 października 2016

Łatka urodzinowa pełna dobra!

Tak się złożyło, że dzisiaj wypada naszym Łatkom druga rocznica publikacji pierwszego postu. Z tej okazji udało mi się co nie co dla was przygotować, chociaż jak zwykle nie jest tego wiele. Mam nadzieję, że się wam spodobają:
Szablon: Oxenfree 1.0 (szablon nr 40)
Dodany: 10.10.2016
Ważne informacje: Wszystko macie zawarte w paczce.
Kategorie: gry, ciemne, brązowy, Aris Carmen Light, czarny, szablon, prawokolumnowy, Oxenfree, trójkolorowy
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
Szablon: Oxenfree 2.0 (szablon nr 41)
Dodany: 10.10.2016r
Ważne informacje: W paczce znajdują się dwa nagłówki, które można wgrać samemu.
Kategorie: szablon, fiolet, ciemne, prawokolumnowy, gry, Oxenfree, Aris Carmen Light, trójkolorowy
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
Szablon: Partner in Time (szablon nr 42)
Dodany: 10.10.2016
Ważne informacje: Wszystko macie w paczce.
Kategorie: gry, szablon, Life is Strange, Chloe Price, niebieski, lewokolumnowy, ciemne
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
(pobierz)
Wiem, pamiętam o zamówieniach, ale naprawdę, jestem tak wszystkim zawalona, że nawet nie mam czasu nanieść w nich poprawek. Już te trzy szablony cudem wysmażyłam (miał być jeszcze szablon z gry Contrast w podobnym stylu, bo już dawno się do niego przymierzałam, ale niestety nie wyszło).
Podglądy wyglądają tak dziwnie, bo obrazek tła się nie przewija, a ja chciałam uchwycić wygląd całego szablonu.
Będę miała dla was w tym roku na pewno jeszcze jedną notkę na początku listopada, którą mam już w zaplanowanych od lutego/marca. Oprócz tego pewnie pojawią się jeszcze jakieś ogłoszenia parafialne, ale to już później, później - podejrzewam okolice kwietnia, kiedy będę przed samymi maturami. Wybaczcie, że tak kiepsko z aktywnością na blogu, no ale nie poradzę, tak wyszło.
Wow, to chyba najmniej huczna impreza związana z urodzinami szabloniarni na świecie. Hehe, już tylko moje urodziny będą bardziej czerstwe :D.
Trzymajcie się i do następnej notki!

4 komentarze:

  1. śliczne szablony, najbardziej mi się podoba drugi ♥. I wszystkiego najlepszego, rocznice to piękne chwile! Życzę takich jak najwięcej.
    Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Dużo pomysłów, czasu i cierpliwości do tworzenia takich pięknych szablonów, jakie dziś zaprezentowałaś ♥ Naprawdę, są świetne, szczególnie drugi! Dobra robota :3

    Ściskam!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za życzenia w imieniu całej załogi :D Postaram się tworzyć jak najwięcej takich szablonów.
      Pozdrawiam :3
      Aris

      Usuń

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc