wtorek, 25 października 2016

Niemrawo mi

ZASTRZEGAM: żadna z publikowanej w tej notce grafik NIE została udostępniona do pobrania. Jedyne, co możecie sobie stąd zabrać, to szablon.

(c) niemrawe poetki
Szczęściarze. Wy dostajecie nowy szablon, a ja w tym czasie męczę się ze sprawdzianem powtórkowym z matematyki. 
Krótka historia związana z tym szablonem: inspiracją były moje ukochane Niemrawe Poetki [Facebook], które podziwiam i ciągle czekam na mój obiecany wiersz o kasztanach. A, no i mam walnąć analizę i interpretację każdego wiersza (jak tylko znajdę czas na to pomiędzy jednym a drugim sprawdzianem lub bazgraniem kolejnego artykułu). 
(c) niemrawe poetki
Co do szablonu: "niemrawe poetki" to po prostu tytuł waszego bloga i się zmieni, gdy wgracie szablon (z doświadczenia wiem, ze lepiej wyglądają w tym wypadku krótkie tytuły, ale z dłuższymi też powinien sobie dać radę). Gadżety pod nagłówkiem, etykiet wyświetla się tyle, ile macie (dlatego lepiej je ograniczyć, bo w pewnym momencie stópka zrobi się bardziej rozrośnięta niż sama treść bloga. 
(c) niemrawe poetki
Na blogu wyświetla się 3 posty, ten na podglądzie jest.. cóż, podglądowy.

Szablon: Niemrawe Poetki (nr 43)
Dodany: 21.10.2016
Kategorie: jasny, trójkolorowy, biały, czarny, różowy, szablon, lewokolumnowy, minimalistyczne, uniwersalny
(pobierz)
(aby powiększyć, kliknij na obrazek)
A tak z ogłoszeń parafialnych, to się zastanawiam, czy by jakoś nie uprościć systemu etykiet, bo nam też się ich niedługo namnoży jak grzybów po deszczu. Jakieś propozycje?
No i tak właściwie po co nam data dodania szablonu? Ani się w ten sposób go nie wyszukuje, ani nic, tak sobie po prostu jest...
A co mi tam, pochwalę się: siostra kupiła kota brytyjskiego i to jest po prostu jedna z najsłodszych, dwumiesięcznych kulek, jakie w życiu dane mi było głaskać <3.
Ok, moje drogie krówki. Trzymajcie się, a ja postaram się przeżyć jakoś ten tydzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits
Layout: Aris Carmen Light | | Instrukcja: Graphical Thoughts | | Podpis na szablonie: Zielony Kociak | | Podziękowania dla Silent One za pomoc